Bass Fishing Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

Registered
Discussion Starter · #1 ·
Hi everyone. I am new to fishing. I have been reading your forum for a very long time now. I think I am ready to fish in your bass tournaments. I caught my first fish at lakr Pflugerville tonight. It looks like weighs maybe seven pounds. My ros broke trying to pull the fish over he rocks.on the dam. I got the fish almost out of the water but it was too heavy I think for my line and rod. The too half of my rod where you slide down onto the bottom.piece broke and I had the line in one hand and was trying to reel the beast to me. The line snapped and.the fish got away with my grande bass rattlsnake bait. I fished Sunday and felt two bites. I jerked on the line promptly but felt nothing after.
There were two small boats fishing near us on the dam. They were catching fish but I tried to see what lure they were using but could not know what it was. The fisherman in the boat with the cowboy hat was very kind and offered our young son a ride on his boat to fish for awhile. We declined due to Armando.having a very bad fear for the water but thanked the nice fisherman. He gave us the lure he was using for me.and the kids. He showed us how to put the lure on the hook.correctly and how to do the movemnt of the rod.
My son did casting good and a fish bited his rubber worm. He was fighting him so hard him forgot make fix the drag. The line breaker so got away.
Thank you Mr cowboy man for
Giving your bait to he.was catches more
.if anyone know this vaquero please.tell thank you so.much.for letting my.children catch fish mi I

Registered
Wtf? Sure thing amigo, come out and join us. Lake Austin this weekend has a tournament going on. Feel free to come out and enter.

Registered
His English is umm, a little rough. Hahaha, no offense IgnacioG but your post is hard to understand.

Registered
Is he related to the Asian girl with the website?

Registered
Discussion Starter · #10 ·
I am sorry for hard too read. I go too Universidad go to Mexico but english is hard me write very good. I like to make fishing for large mouth bass fish. Me catch not many fishes and no make big catching still liking too catch. I want try fishing in contest you make for fishing in the tournament you has everyone fishing in. I no making for joke but only liking fishing very . Much. Me yoj go see if can catching fish for lake today out the Pflugerrville pond lake. Maybe can bite the fishing me catching more large mouth. bass fish for today.
Me is very sorry for No engllish .good can write.
No I can write espagnol for you understand for talk of catching fishing.
You me will go for lake pond and catching so yoj coming for fishing also. All the day me is in the lake of pflugerrvilles.

Registered
I am sorry for hard too read. I go too Universidad go to Mexico but english is hard me write very good. I like to make fishing for large mouth bass fish. Me catch not many fishes and no make big catching still liking too catch. I want try fishing in contest you make for fishing in the tournament you has everyone fishing in. I no making for joke but only liking fishing very . Much. Me yoj go see if can catching fish for lake today out the Pflugerrville pond lake. Maybe can bite the fishing me catching more large mouth. bass fish for today.
Me is very sorry for No engllish .good can write.
No I can write espagnol for you understand for talk of catching fishing.
You me will go for lake pond and catching so yoj coming for fishing also. All the day me is in the lake of pflugerrvilles.
Usted est谩 bien hombre. Terapeuta Fiscal bromea mucho. Waylon y Grant no saben c贸mo pescar en absoluto. Habla "Long Shot" y habla y habla y que es vergonzoso. Todo el mundo en este sitio finge como si supieran c贸mo atrapar peces, pero nadie sabe c贸mo atrapar peces. Usted probablemente puede atrapar m谩s peces que en la mayor parte de la gente de aqu铆. Mantenga tipo de pesca!

Adios MoFo

Registered
Usted est谩 bien hombre. Terapeuta Fiscal bromea mucho. Waylon y Grant no saben c贸mo pescar en absoluto. Habla "Long Shot" y habla y habla y que es vergonzoso. Todo el mundo en este sitio finge como si supieran c贸mo atrapar peces, pero nadie sabe c贸mo atrapar peces. Usted probablemente puede atrapar m谩s peces que en la mayor parte de la gente de aqu铆. Mantenga tipo de pesca!

Adios MoFo
THIS! is awesome

Registered
Discussion Starter · #15 ·
Muchas gracias por ser amable conmigo gester . Mi hijo traducido todas las contestaciones fijadas para que yo pudiera entender lo que estos hombres estaban diciendo.Pido disculpas por mi mala pronunciaci贸n y la ortograf铆a de la lengua Ingl茅s .Disfruto de la pesca y gracias a todos ustedes que no le importar铆a darme consejos sobre la pesca .No le presto atenci贸n en el sentido de los hombres de esp铆ritu como el hombre del que hablas , que habla muy arrogante acerca de s铆 mismo . Hombres como 茅l exhiben su locura para el mundo por falta de educaci贸n ni modales.Espero poder aprender de sus puestos y los otros hombres que son bonach贸n y simp谩tico en el sitio web . Que tenga un buen d铆a y gracias por tomarse el tiempo de su d铆a para responder a mis mensajes.Adios

Registered
No soy muy bueno escribiendo en espa帽ol, pero voy a darle una oportunidad. Una vez atado una cuerda alrededor de mi pene y el otro extremo de la cadena en un gancho con un cebo en el extremo. Arroj茅 el gancho en el agua con un empuje p茅lvico. Un pez mordi贸 el anzuelo y le arranc贸 el pene. Ahora me siento como una mujer y estoy pensando en conseguir los implantes mamarios. Es por eso que yo no pesco m谩s.

Registered
Fatbastard es realmente muy flaca, es s贸lo su apodo. Terapeuta Fiscal le gusta llevar s贸lo un sombrero de vaquero cuando camina su mascota rata alrededor de su vecindario. "Long Shot" es de California, y la gente de California utiliza una gran cantidad de drogas. Grant se encontr贸 un gran pez de la otra noche durante un torneo, se puso muy afortunado. Waylon le gusta pescar torneos, pero nunca gana nada menos que su compa帽ero coge todos los peces. "Fish Finder" en realidad nunca encuentra el pescado. Austinbassfishing.com es un sitio web loco con un mont贸n de gente loca en 茅l.

Adios Mofo

Registered
Muchas gracias por ser amable conmigo gester . Mi hijo traducido todas las contestaciones fijadas para que yo pudiera entender lo que estos hombres estaban diciendo.Pido disculpas por mi mala pronunciaci贸n y la ortograf铆a de la lengua Ingl茅s .Disfruto de la pesca y gracias a todos ustedes que no le importar铆a darme consejos sobre la pesca .No le presto atenci贸n en el sentido de los hombres de esp铆ritu como el hombre del que hablas , que habla muy arrogante acerca de s铆 mismo . Hombres como 茅l exhiben su locura para el mundo por falta de educaci贸n ni modales.Espero poder aprender de sus puestos y los otros hombres que son bonach贸n y simp谩tico en el sitio web . Que tenga un buen d铆a y gracias por tomarse el tiempo de su d铆a para responder a mis mensajes.Adios
No hay problema, este sitio es el alivio c贸mico en realidad m谩s de lo que es grave. Hay un mont贸n de anuncios de otros pa铆ses que pretenden ser los visitantes de este sitio y tratar de aprovecharse de la gente. Tu mensaje parec铆a que ten铆amos anteriormente que estaba tratando de vendernos cosas para mucho m谩s que el valor real. Toda la comedia se hace de buen humor, as铆 que no tome como algo personal.

adios mofo

Registered
Long shot son pocas las chancas.

1 - 20 of 30 Posts