Search Results - Bass Fishing Forum - Austin Bass Fishing
Welcome guest, is this your first visit?

Search:

Type: Posts; User: tiny

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: fast sale

    by tiny
    Replies
    1
    Views
    1,086

    Sold.

    Sold.
  2. Thread: fast sale

    by tiny
    Replies
    1
    Views
    1,086

    fast sale

    Need to sale my 96 stratos 201xl with a 225 johnson. Motor is in great shape. Boat is fair. Needs some carpet and seat repair. Lcx 15 and mark 5 electronics even the 1240a flaser works perfect....
  3. You can email Jackie at...

    You can email Jackie at [email protected] he is still selling his line of baits.
  4. Replies
    8
    Views
    1,014

    Lol it was a joke. But if people had the balls to...

    Lol it was a joke. But if people had the balls to fish the last 2 or 3 nights my hats off to them.
  5. Replies
    8
    Views
    1,014

    may switch over to a vertical jigging technique....

    may switch over to a vertical jigging technique. Got to find me one of them ice augers first. Lol
  6. Replies
    8
    Views
    1,014

    Lake Austin or LBJ tonight. Whos down

    Who wants to join me tonight? Can't get any of my fishing buddies to go with me tonight. The night bite is on like crazy. Caught over 200 bass, crappie, sand bass, and catfish in about two hours,...
  7. Replies
    8
    Views
    549

    I'm running a 201 pro xl stratos. I went ahead...

    I'm running a 201 pro xl stratos. I went ahead and bought the 4 blade 25p. $200 couldn't turn it down even if I just use it as a spare. I think it burned my hand when I picked it up. I'm gonna try...
  8. Replies
    8
    Views
    549

    would you sale any of them if I liked it

    would you sale any of them if I liked it
  9. Replies
    8
    Views
    549

    Need advice on a prop

    My motor is a 96 225 johnson. Prop on it is a 3 blade 14 1/2 x 24 pitch. Boat jumps on plane really fast but I have to watch my rpms on top end. I know it needs more pitch but can't afford a new...
  10. Thread: Lake Austin. 11/3

    by tiny
    Replies
    9
    Views
    1,158

    Yeah I'll be back again. Up until it starts to...

    Yeah I'll be back again. Up until it starts to warm back up in spring. That place has to many yuppies for my redneck butt
  11. Replies
    40
    Views
    5,057

    Ol bob kitty.

    Ol bob kitty.
  12. Thread: Lake Austin. 11/3

    by tiny
    Replies
    9
    Views
    1,158

    I don't feel that bad about it. I know I won. I...

    I don't feel that bad about it. I know I won. I didn't pre fish and only the second time fishing austin. All in all did good. Gonna double check our web site for weigh in time from now on.
  13. Thread: Lake Austin. 11/3

    by tiny
    Replies
    9
    Views
    1,158

    Lake Austin. 11/3

    Had a club tournament on Austin and decided last minute to fish it. Only been on the lake one time before that ended in an almost life ending event. Fished down lake in the mud from 6 to 8. Nothing....
  14. Thread: LA Austin 10/27

    by tiny
    Replies
    6
    Views
    1,152

    nice report. Always like to see kids on the water...

    nice report. Always like to see kids on the water fishing. Glad he stuck it out
  15. Replies
    25
    Views
    3,562

    How did them special worms pay off. We finished...

    How did them special worms pay off. We finished 9th with a fly rod and a zebco 33. Lol well tied that is.
  16. Just got off the phone with tournament hq. Says...

    Just got off the phone with tournament hq. Says tournament is back on
  17. Thread: Lake Sam Rayburn

    by tiny
    Replies
    12
    Views
    2,831

    If you can't catch a fish on rayburn you need to...

    If you can't catch a fish on rayburn you need to find another hobby. Like knitting a Fing sweater
  18. Replies
    25
    Views
    3,562

    Guess I scared everyone. Knew there was just a...

    Guess I scared everyone. Knew there was just a bunch of big talkers on here.
  19. Replies
    25
    Views
    3,562

    think I'm gonna fish it with a fly rod and beat...

    think I'm gonna fish it with a fly rod and beat all y'all. Might even have the old zebco 33 on a 6' cherrywood rod with a lazy ike tied on as back up.
  20. Replies
    25
    Views
    3,562

    Anyone else on ABF going to fish it.

    Anyone else on ABF going to fish it.
  21. Replies
    25
    Views
    3,562

    Ain't made mind up if I'm gonna fish it or work...

    Ain't made mind up if I'm gonna fish it or work it. What about you Robert
  22. Replies
    2
    Views
    631

    Did you get the pics

    Did you get the pics
  23. Replies
    2
    Views
    631

    '96 Stratos 201 Pro XL for sale

    201 pro xl with 225 Johnson. 82 lb digital motor guide. Lowrance lcx 15, lowrance mark 5x pro, 1240a flasher. Garage kept. Very few scratches. Gel coat is in awesome shape. Every thing works except...
Results 1 to 23 of 34
Page 1 of 2 1 2